/
כיצד להשתמש במשקל דיגיטלי למטבח

כיצד להשתמש במשקל דיגיטלי למטבח

תוכן עניינים
woman putting strawberry on scales

יש סוגים שונים של משקל דיגיטלי למטבח המיועדים לשימושים שונים, יש משקלים גם לתחומים שונים כמו משקל אדם המיועד לתיעוד תנודות המשקל שלך, ועד מאזניים לשקילת תכשיטים, רצפות, משקל תינוקות ומשקל בעלי חיים, אבל לכולם יש דבר אחד במשותף: הם מכונות דיוק שנותנות קריאות מדויקות שאתם יכולים לסמוך עליהן.

ישנם סוגים רבים של משקלים דיגיטליים למטבח בשוק, אבל אתם לא יכול לטעות במתכונים שלכם אם אתם מחפשים את התכונות הבאות בעת רכישת משקל המטבח שלכם: תצוגה גדולה, יחידות מידה אמריקאיות ומטריות, המסוגלת למדוד נפח, למשל. מדידה של חצי כף, מאפיין טרה, כפתורים גדולים, קערה נשלפת וקיבולת טובה. קיום משקל דיגיטלי מסוג זה במטבח שלכם לא משאיר ניחושים.

מה אתם צריכים:

  • משקל דיגיטלי למטבח לבחירתכם
  • מרכיבים שאותם אתם רוצים למדוד
  • משקל כיול או משקל בדיקה (זה בד"כ מגיע עם המשקל הדיגיטלי שלכם)

שלב 1 – הפעילו את המשקל הדיגיטלי למטבח שלכם

הוציאו את המשקל הדיגיטלי שלכם והקפידו להניח אותו על משטח שטוח וישר על מנת לקבל קריאות מדויקות ככל האפשר. הפעילו אותו ולחצו על מקש "הפעלה/כיבוי/ TARE". פונקציית 'TARE' תוכננה במיוחד כדי לנכות את משקל הקערה שלכם בעת השימוש ותפיק קריאות משקל מדויקות עבור המרכיבים בלבד, ותבטל את משקל הקערה.

שלב 2 – בחרו את העדפת המדידה שלכם

בהתאם להעדפת הקריאה שלכם, לחצו על הלחצן 'oz / g' כדי להגדיר את יחידת המידה במקרה של משקל מטבח דיגיטלי או 'פאונד / ק"ג' עבור המשקל הדיגיטלי בחדר האמבטיה. זה יקבע אם הקריאה תוצג ביחידות המקובלות בארה"ב או בישראל.

שלב 3 – המתינו לקריאה

בשלב זה, אתם מוכנים למדוד את המרכיבים שלכם. הניחו את המרכיבים שברצונכם למדוד על המשטח או הקערה והמתינו לקריאת משקל דיגיטלי בתצוגה. לקריאה מדויקת, הקפידו שלא יהיה אף אחד מהמרכיבים רק בקצה אחד של המשקל הדיגיטלי, שלא יתהפך או יבצע את הקריאה מיד לאחר הנחת המרכיבים על המשקל שלך. עליך לאפשר מספר שניות עד שהמשקל הדיגיטלי שלכם יפיק קריאה מדויקת.

במקרה של שימוש במשקל אדם דיגיטלי, עלו בזהירות על המשקל שלכם והמתינו מספר שניות, תוך שמירה על עמידה יציבה ככל האפשר, ובדקו את קריאת המשקל שלכם. מדדו את עצמכם תמיד באותה שעה ביום, לובשים את אותם הבגדים וקחו בחשבון שישנם גורמים רבים המשפיעים על הקריאות, למשל. במהלך ימי הווסת עלולים להתרחש אובדן ורווח של זמני של משקלכם. ארוחות גדולות עלולות לגרום לאגירת מים, והתייבשות יכולה להיגרם מפעילות גופנית כבדה או לאחר מחלה.

שלב 3 – כיול משקל דיגיטלי למטבח

מעת לעת, ייתכן שתמצאו צורך לכייל את המשקל הדיגיטלי שלכם. אין צורך לעשות זאת לעתים קרובות מכיוון שכל מאזני המשקל הדיגיטליים מכוילים במדויק ברגע שהם נשלחים מהיצרן, אך על ידי שימוש תכוף או אם נחשפים לטיפול גס, ייתכן שיהיה עליך לכייל את המשקל הדיגיטלי שלכם.

מצאו את לחצן הכיול ולחצו והחזיקו אותו עד שהתצוגה תשתנה ל-"000". המשיכו להחזיק את הכפתור עד שהמשקל עובר למצב כיול, המצוין כשהמסך יקרא "CAL", ואחריו מיד מספר.

שלב 4 – כיול משקולות

הניחו את משקולת הכיול על משטח משקל דיגיטלי שלכם ואפשרו למשקל לנוח על המשקל למשך כחמש שניות.

שלב 5 – לחצו על לחצן הכיול

לחצו והחזיקו את לחצן הכיול והמסך שלכם ישתנה ל-"CAL" או "END"

שלב 6 – הפעילו מחדש את המשקל הדיגיטלי שלכם

רוב המשקלים הדיגיטליים המודרניים למטבח יתאפסו ויידלקו מחדש לאחר השלמת הכיול, אבל אם זה לא המקרה במשקל הדיגיטלי שלכם פשוט כבו את המשקל, תן לו לנוח כ-30 שניות והפעילו אותו שוב.

טפלו תמיד בזהירות במשקל הדיגיטלי שלכם והקפידו להשתמש בו כראוי מבלי להעמיס עליו משקלים קיצוניים, על מנת להבטיח את הפונקציונליות והדיוק שלו.

שתף עם חברים:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter