/
יתרונות השימוש במשקלים דיגיטליים תעשייתיים

יתרונות השימוש במשקלים דיגיטליים תעשייתיים

תוכן עניינים
39

אם אתם לא בטוחים בסוג המשקל שאתם צריכים, כדאי לחשוב האם משקל דיגיטלי תעשייתי זה הפתרון שאתם צריכים. האם משקל רגיל יכול לסבול מכות, לרשום משקלים במשך שנה, לשלוח אוטומטית את הערכים של כל מה ששקלת למחשב שלך, מה שבתורו, עוזר לך לנתח את הנתונים ולהפוך את הפעולה שלך לרווחית יותר?

משקלים תעשייתיים נוטים להיות מאזני רצפה קשוחים המובנים בשטח פלטפורמה או שהגישה אליהם היא דרך רמפה קצרה ורדודה כדי להפוך את הטעינה והפריקה למשימה קלה ככל האפשר. הם משמשים בתעשיות רבות לשקילה מהירה ויעילה של סחורות מסוימות – בעיקר סחורה גדולה כגון תופים או משטחים עמוסים. אתה תמצא משקלים תעשייתיים בדרך כלל במחסנים, מתקני ייצור, רציפים ומתקנים תעשייתיים.

חברות משתמשות במשקלים אלה בשילוב עם קורא קונסולה עם תוכנה שמתעדת מדידות מדויקות של הסחורה שהן שולחות כדי לסייע בתמחור, במלאי ובבקרת מלאי.

שימוש בקנה מידה רגיל כאשר הפעילות שלך באמת זקוקה לקנה מידה תעשייתי יכול לגרום להאטה של ​​תהליכים חיוניים, יצירת צוואר בקבוק בייצור ויכול להיות מקור התעלמות של כאוס במתקן.

יתרונות מרכזיים של משקלים דיגיטליים תעשייתיים

חלק מהיתרונות של שימוש במשקלים דיגיטליים תעשייתיים כוללים:

  • משקל תעשייתי מציע בדרך כלל קיבולת הרבה יותר גדולה מזו של משקלים סטנדרטיים והם מיועדים לשקילה מדויקת של חפצים גדולים.
  • משקלים תעשייתיים מסוימים הם ניידים, ולמרות גודלם, ניתן לארוז אותם כאשר לא נדרש, ובכך לחסוך מקום יקר.
  • הם מגוונים ביותר ויכולים לשקול את כל סוגי החפצים – אפילו בעלי חיים!
  • הם מדויקים עד לקיבולת הספציפית שלהם, לא משנה לטווח העומסים שהם משמשים.
  • הם נבנו כדי לעמוד בכל הלחצים והמתחים של מחסן עמוס ומודרני (קשקשים באיכות נמוכה יותר יישברו בקלות ויזדקקו לתיקון מתמיד).

היתרונות של משקלים דיגיטליים תעשייתיים לעומת משקלים אנלוגיים

כשמדובר בקריאה של המידע שנוצר על ידי קנה מידה יש ​​שתי אפשרויות: אנלוגית או דיגיטלית. ישנם מספר יתרונות לשימוש בקריאה דיגיטלית, כדלקמן:

  • צגים אנלוגיים אינם מספקים קריאות מדויקות. המיקום של הקריאה פתוח לפרשנות, כלומר משתמשי סולם שונים יכולים לתת קריאות שונות למרות שמשקלו של פריט אינו משתנה.
  • ניתן להגדיר משקלים דיגיטליים כדי לספק רזולוציה מדויקת לפי הצורך. לדוגמה, אם אתה צריך משקלים מדויקים עד לקילוגרמים הקרובים ביותר, בדרך כלל ניתן להגדיר את המשקל שלך כך. אם אתה צריך נתונים מדויקים יותר – כמו עד עשירית אונקיה, גם זה אפשרי.
  • ניתן להחליף סוגים רבים של משקלים דיגיטליים בין מערכות מדידה שונות, כגון אימפריאל (כפי שמשמש בארה"ב) או מטרי (כפי שמשמש באירופה). אם בקנה מידה אנלוגי דומה אין תצוגה כפולה, ההמרה היא משימה ידנית, שגוזלת זמן ומציגה סבירות גבוהה יותר לטעות אנוש.
  • צגים דיגיטליים מציגים את המשקל המדויק של אובייקט מבלי להיות פתוחים לפרשנות, ומספקים תוצאה מדויקת ומדויקת. לא משנה מי ישתמש במשקלים, עבור אותו פריט שנשקל כל המבצעים יתנו את אותה תוצאה.
  • צגים דיגיטליים יותר ויותר מבוססי תוכנה ולעיתים קרובות ניתן לקשר אותם – קווי או אלחוטי – לתוכנות חשבוניות, הנהלת חשבונות או בקרת מלאי. זה לא רק מבטל את זמן הזנת הנתונים, אלא גם מסיר את האפשרות של שגיאות מפעיל בעת הזנת נתונים למערכת.

אם אין אפשרות לקישור ישיר לתוכנה, ניתן לאחסן את המידע שמספק המשקלים הדיגיטליים באופן פנימי ולאחר מכן לשלוח להתקן אחסון, כגון USB. לאחר מכן ניתן להעביר מידע לכל מקום שיידרש.

שתף עם חברים:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter