/
טיפים לקניית משקל תעשייתי

טיפים לקניית משקל תעשייתי

תוכן עניינים
משקל תעשייתי

כדי לסייע לך לבחור את המשקל התעשייתי המתאים לך כתבנו את המאמר הזה שיעזור לך להבין מה אתה צריך לדעת לפני שאתה ניגש למלאכה של קניית משקל תעשייתי המתאימים לך.

מהו המשקל הצפוי של הפריט הקל ביותר שיש לשקול?

זה עוזר לך לקבוע את הקיבולת המינימלית הדרושה למשקל התעשייתי שלך.

מהו המשקל הצפוי של הפריט הכבד ביותר שיש לשקול?

זה עוזר לך לקבוע את הקיבולת המרבית הדרושה למשקל התעשייתי שלך. שימו לב שבדרך כלל ככל שהעומס המקסימלי שמשקל יכיל גבוה יותר, כך יכולת השקילה של המשקל תהיה פחות מדויקת. ישנם משקלים תעשייתיים בעלי קיבולת גבוהה ברזולוציה גבוהה; עם זאת, העלות עשויה להיות עצומה.

מהן המידות הצפויות של הפריטים שיש לשקול ב- קניית משקל תעשייתי?

זה עוזר לך לקבוע את גודל הפלטפורמה או תבנית השקילה הדרושים למשקל התעשייתי שלך. גודל הפלטפורמה או המשטח צריכה להתייחס לעומס המרבי ולדיוק המדידה של משקל, שכן הפלטפורמה או המשטח צריכים להיות בנויים כדי להבטיח את המיקום האידיאלי של הפריט במרכז המשטח. אם העומס ממוקם מחוץ למרכז המשטח, מינוף יכול להתרחש. בעוד שתאי העומס של רוב המאזניים התעשייתיים יכולים לפצות על השפעות המינוף עד לזווית מסוימת, יש למקם דגימות גדולות מגודל המשטח בזהירות רבה יותר כדי להבטיח שמרכז הכובד ייפול במרכז המשטח. באופן מסורתי, ככל שהמשקל מדויק יותר, כך גודל הפלטפורמה או המשטח קטן יותר.

במקרים מסוימים, משקל תעשייתי יכלול פונקציית שקילה תת רצפתית לשקילת חפצים שלא ניתן להניחם על המשקל בשל גודלו או צורתו של החפץ. משקל עם פונקציית שקילה תת רצפתית יכלול וו בתחתית להשעיית משאות.

האם הליך השקילה חייב להיות בר אימות? (דרישת חוק)

בתנאי שהצורה והעיצוב של המאזניים התעשייתיים צוינו בפירוט, יש להבהיר דרישות נוספות. מידע חשוב, המשפיע רבות על בחירת המאזניים התעשייתיים המתאימים, הוא השאלה האם האימות הוא חובה. תהליכי השקילה הניתנים לאימות חייבים להתבצע עם מאזניים תעשייתיים מאומתים מאושרים, אחרת, במקרה של הפרה, עלולים להיגבות קנסות. נדרשים שם משקלים תעשייתיים מאומתים, שבהם נקבע מחיר בעזרת המשקל שנקבע.

עם זאת, אם ערכי השקילה מיועדים לשימוש עצמי, אימות אינו חובה ויש להימנע ממנו במידת האפשר. האימות מגביל חלק מהפונקציות של המשקל התעשייתי, שאולי אינן תואמות את התקנות, אך עשויות להתברר כמסייעות מאוד בתהליך הפעולה.

איזו רמת דיוק נדרשת למטרות השקילה שלך?

זה עוזר לך לקבוע את הרזולוציה הדרושה למשקל התעשייתי שלך. אם דיוק המדידה של המשקל התעשייתי אינו מצויין בנפרד, הנוסחה הבסיסית להערכת הדיוק של משקל תעשייתי היא שסטיית המדידה היא ערך הרזולוציה כפול 3 או 4. אם יש צורך בדיוק טוב יותר, קחו בחשבון גורם חיץ של 10 למשקל תעשייתי. לדוגמה: אם למשקל יש רזולוציה של 0.1 גרם, אזי אי ודאות מדידה של כ. יש להניח ± 0.3 גרם … ± 0.4 גרם (אלא אם תואר אחרת). עם זאת, אם רצוי דיוק מדידה של 0.1 גרם, יש לחפש משקל ברזולוציה של 0.01 גרם (פקטור 10).

בהתאם ליישום, ערכת כיול משקל עשויה להיות שימושית לאימות הדיוק של המשקל התעשייתי ובמידת הצורך להתאים את המשקל בהתאם. כמו כל ציוד שקילה, משקל תעשייתי יכול לאורך זמן להגדיל את שגיאת המדידה.

 

משקל תעשייתי – מה המטרה בשקילת הפריטים?

תעודת כיול משקל תעשייתי זה עוזר לך לקבוע אם יש צורך בפונקציונליות מתקדמת מעבר לשקילה עבור המשקל התעשייתי שלך. על שאלה זו ניתן לענות רק על ידי משתמש הקצה של הסקאלה. כמה דוגמאות לפונקציות מתקדמות כוללות: סכום, טרה, מתכון, ספירת חתיכות, החזקה (שקילת בעלי חיים), מדידת צפיפות, שקילה מושהית וייבוש (מדידת תכולת לחות). עבור משתמשים מסוימים, פונקציית ספירת החתיכות חיונית לביצוע מלאי במהירות. במקביל, משתמשים אחרים זקוקים לפונקציית ספירת החלקים לבדיקת שלמות המוצר. עבור יישום שלמות המוצר, נדרש נורית או מחוון כדי לאשר את התוצאה הרצויה. בעוד ששני סוגי המשתמשים רוצים להשתמש בפונקציית ספירת החלקים, כל סוג יש מטרה אחרת. לא כל משקל תעשייתי עם פונקציית ספירת חתיכות יכלול נורית או מחוון. לכן מטרת השקילה צריכה להיות מוגדרת בצורה ברורה על ידי משתמש הקצה ורק לאחר מכן, על פי הקריטריונים הספציפיים של המשתמש, יש לבחור משקל.

מה אתה מתכנן לעשות עם נתוני המשקל לאחר סיום תהליך השקילה?

זה עוזר לך לקבוע אם יש צורך בממשק כדי לחבר את המשקל התעשייתי שלך למחשב או למדפסת. ממשק מאפשר העברת נתוני השקילה. דוגמאות המאפשרות העברת נתונים כוללות יציאות USB, RS-485 ו-RS-232, ממשקי Bluetooth ו-WLAN, יציאות אנלוגיות וזכרונות נשלפים (כמו כרטיסי SD או מקלות USB).

באילו דרישות תיעוד משקל תעשייתי חייב לעמוד בתוכנית אבטחת האיכות של הארגון שלך?

תעודת כיול ISO אופציונלית זמינה כאביזר לרוב משקל תעשייתי ממותגי PCE תמורת תשלום נוסף. תעודת כיול ISO היא מסמך עם השוואה PRESET / ACTUAL של המכשיר שלך. תעודת כיול ISO מתעדת את סטיית המדידה, שגיאת הלינאריות, החזרה ושגיאת המדידה של העומס המופרז.

קניית משקל תעשייתי – מהי מגבלת המחיר שלך?

זה עוזר לך לקבוע אם משקל תעשייתי נופל בתקציב שלך. לאחר שתענה על השאלות לעיל, ייתכן שהחלטת הרכישה שלך תצטמצם לקומץ דגמים שונים של משקלים תעשייתיים. יש לקחת בחשבון שהמשקל התעשייתי המתאים אמור לפשט, לזרז ו/או להפוך את תהליך השקילה לבטוח או טוב יותר. לכן, לא תמיד כדאי לבחור את המשקל התעשייתי המשתלם ביותר.

מאזני מנוף תעשייתי

מאזני מנוף תעשייתיים מיועדים לשקילת המטענים התלויים. עקב האזיקים הנכללים במשלוח, משקלים תעשייתיים מסוג זה תלויים בין המנוף הזמין למטען להרמה. לבטיחות יש כאן תפקיד מכריע, ולכן איכות המשקל התעשייתי בדרך כלל עולה על דרישות התקן. לחלק ממשקפי מנוף תעשייתיים יש וו מסתובב, בעזרתו ניתן לפצות תנועה סיבובית אפשרית של חומר השקילה. לפיכך על המשתמש לבדוק האם מידות העגורן תואמות את האזיקים של משקל המנוף התעשייתי, גובה ההרמה עדיין מספיק והאם קיים חשש למטען מסתובב. אם המטען מועבר דרך מספר נקודות הרמה, ניתן להגדיר מספר מאזני מנוף תעשייתיים למערכת. סוג זה של משקל תעשייתי משמש בעיקר כאשר המטענים כבר מועברים עם מנוף זמין, כך שזרימת העבודה הקודמת לא תופרע. בין היתרונות של משקלים תעשייתיים אלו ניתן למנות את מחיר הקנייה הזול יחסית והאפשרות לשקול חפצים גדולים וכבדים בצורה מדויקת.

מאזני פלטפורמה תעשייתית

מאזני פלטפורמה תעשייתית מורכבים מיחידת הערכה (תצוגה) ומפלטפורמה חיצונית (לוחית שקילה). הפלטפורמה מותקנת בעיקר על או בשולחן העבודה. עבור המאזניים התעשייתיים, גודל הפלטפורמה משחק תפקיד חשוב במיוחד. ישנם שני סוגים של מאזני פלטפורמה, שיש להשתמש בהם עבור יישומים ספציפיים. למשקל התעשייתי החסכוני יותר יש רק תא שקילה אחד (נקודה אחת) במרכז הפלטפורמה. אולם מבנה זה גבוה משמעותית בהשוואה לפלטפורמה בעלת 4 תאי שקילה, מאחר שתמוכות הקונסטרוקציה חייבות להיות יציבות יותר. צלחת השקילה הנקודתית מוגבלת בגודלה, מכיוון שכוחות המינוף עלולים להזיק לתא בקלות. במאזניים התעשייתיים עם 4 תאי שקילה, גודל הפלטפורמה גמיש יותר, מכיוון שהעומס מתפרש על פני 4 נקודות וכך ניתן לאפשר ממדי פלטפורמה גדולים יותר. המחיר צריך למלא תפקיד מינורי בבחירת המאזניים התעשייתיים המתאימים, שכן עמידה בדרישות היישום צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. מאזני הפלטפורמה התעשייתית מאובטחים בצורה שונה מפני כוחות רוחביים ומנוף ויש לבחור אותם בהתאם לדרישות באתר היישום, על מנת להבטיח פעולה לאורך זמן.

מאזני משטחים תעשייתיים

צורה זו של משקלים תעשייתיים מיועדת לשקילת משטחים. העמסת מאזני המשטחים התעשייתיים יכולה להתבצע בעזרת משאיות ההרמה, המשאיות התעשייתיות או המערמים ובכך מציבה דרישות מיוחדות למערכת השקילה.

אם יש להעמיס את המשקל התעשייתי במשאית הרמה, פתרון זה יעזור להימנע מנהיגה על רמפות. לשם כך אנו מציעים מאזניים תעשייתיים בצורת U/קורה ולהתקנת הרצפה. צורת ה-U מאפשרת נסיעה עם המשאית בין שתי קורות והנחת המזרן על קורות השקילה. באמצעות שאיבת המשאית ניתן להרים שוב את המזרן בצורה נוחה ולהוציא מהמאזניים התעשייתיים. מאזני המזרן בצורת U מיועדים למשטחי האיחוד האירופי (800 x 1200 מ"מ).

אם שאר גדלי המשטח, למשל. משטחים תעשייתיים, יש לשקול , המאזניים התעשייתיים בצורת קרן יכולים להוות פתרון. כאן, שתי קורות השקילה מחוברות באמצעות כבל, ובכך מספקות מרחק גמיש בין שתי קורות השקילה.

הפתרון האלגנטי ביותר הוא התקנת המאזניים התעשייתיים לתוך הרצפה. לפיכך, ניתן למנוע את הנזקים האפשריים, שעלולים להתרחש במהלך נסיעה עד למאזניים התעשייתיים. ניתן לבחור את גודל הפלטפורמה באופן שכל גדלי המשטחים הנפוצים מכוסים וניתן לבצע את ההעמסה בנוחות בעזרת האמצעים הרגילים. מאזני רצפה משמשים בעיקר כאשר מערמים מעבירים את הסחורה שיש לשקול.

משקלים תעשייתיים אלו מסופקים מוכנים לשימוש ובנוסף ניתנים להפעלה באמצעות מערם. כאופציה, ניתן להתקין תת-מסגרת להעלאת המשקלים התעשייתיים. עקב הרווח בין הרצפה למשקל המופיע לאחר מכן, ניתן לבצע את העמסת המשקל התעשייתי באמצעות משאית הרמה חשמלית.

מאזני Drive-on הם מאזניים תעשייתיים עם רמפה אחת לפחות. אם המשקל התעשייתי מצויד בשתי רמפות הנעה, הן יכולות לשמש גם כאזני נסיעה. הצורך בשטח גדול יותר בגלל רמפות הנסיעה ונדרשים מאמצים מסוימים בעת העמסה עם משאית הרמה ידנית. צורה זו של מאזניים תעשייתיים משמשת במקומות שבהם גדלים שונים של משטחים מועברים עם משאית הרמה רגילה או חשמלית.

משאיות הרמה עם מאזניים משולבים הם סוג פופולרי מאוד של משקלים תעשייתיים. כאן, שתי תכונות שימושיות משולבות בצורה קומפקטית ומכסות מגוון יישומים. עם זאת יש לקחת בחשבון שהמטרה העיקרית של משקלים תעשייתיים אלו היא השקילה ולא הובלת המשטחים. במידה והעגלה משמשת כטנדר רגיל, קיים סיכון מסוים שעם הזמן מערכת השקילה המותקנת עובדת עם פגמים ומציגה סטיות מדידה.

שתף עם חברים:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter